2017. március 6., hétfő

Első díjunk

Jaj gyerekek, igazából nagyon sajnálom, hogy ennyire ellustultam, és hanyagolom ezt  blogot, de az idő teljesen ellenem dolgozik mostanában. De ne aggódjatok, a projekt időben be lesz fejezve! (feltételezem, hogy nyáron több időm és kedvem is lesz rá, hogy felhozzam a lemaradásokat)
És megkaptuk/kaptam az első díjunkat. Őszintén, váratlanul ért, az meg még inkább, hogy erre a blogra érkezett - miután az Elmosódott vonalaknak kétszer több megtekintése van. 
Nagyon szépen köszönöm a díjat a Szárnyak írójának!~

Szabályok:
1. Ismertesd a szabályokat 
2. Nevezd meg és linkeld be azt, akitől a díjat kaptad 
3. Válaszolj az általa feltett 10 kérdésre 
4. Tegyél fel te magad is 10 kérdést 
5. Jelöld meg azokat a blogokat és tulajdonosaikat, akiknek tovább adod a díjat 

A kapott 10 kérdésem:
1. Elképzelted már, milyen lenne megfilmesíteni egy-egy irományod, történeted?
   Szerintem nem lepek meg azzal senkit, ha azt mondom, hogy igen. Habár ez nem a fanfiction írások közben szokott felmerülni, sokkal inkább akkor, amikor saját karakteres történeteket alkotok, valami szokatlan világban.
2. Mit gondolsz, melyek azok a csavarok, amiket nagyon sokan használnak a történetük érdekesebbé tételéhez? Melyiket tartod nagyon klisének, és melyiket még elfogadhatónak?
   Sok van belőlük, de a blogos pályafutásom alatt a legtöbbet látott szerintem egyértelműen a szerelmi háromszög. Ahol a főszereplő nő és úr vígan, mézes mázosan élik a mindennapjaikat, amikor egyszer csak megjelenik a főszereplő nőnk exe, és vérre menő párbajt rendez a főszereplő úrral a nő kegyeiért, aminek természetesen a vége ugyan az lesz, mint az eleje; mézes mázosan élnek tovább a szerelmetes rózsaszínfelhőjükben.
3. Egy nap megérkezik hozzád egy borítékban a halálod dátuma. Kibontod, vagy inkább nem is törődsz vele?
    Valószínűleg napokat vagy akár heteket őrlődnék azon, hogy most akkor kinyissam-e vagy ne. De végére biztos beleőrülnék a kíváncsiságba és kinyitnám, amit egész életemben bánnék.
4. Melyik az a műfaj, amiben bármikor tudsz alkotni?
    Szerintem a slice of life, fluff-os írások azok, amik a legtöbb helyzetben könnyen mennek nekem, de igazából nem annyira szeretem az ilyeneket írni. Az első publikált írásaim nagy része fluff, így inkább próbálok új dolgokat kipróbálni.
5. Szoktál zenét hallgatni miközben írsz?
    Természetesen igen.
6. Hová utaznál el legszívesebben?
    Korea. hahaha. Sok ország van, ahova szívesen elmennék, de Korea minden helyzetben előrébb való azoknál, így nincs értelme mindet felsorolnom. Ha valaki odaállítana hozzám, hogy tessék itt egy repjegy, ami akárhova elvisz, akkor biztos Koreába utaznék.
7. Ha követsz egy blogot, szoktál kommentelni, vagy valamilyen formában nyomot hagyni az írónak?
   Az utóbbi időben egyre kevesebb blogot követek, s szinte mindegyik íróval van személyesebb kapcsolatom is, így azokhoz rendszeresen írok, de általában azoknál, ahol ez nincs meg, a megjegyzés hagyása elmarad.
8. Elgondolkodtál azon, hogy valamelyik történeted könyv formájában is napvilágot lásson? Ha igen, melyik lenne az?
  Mint ahogy majdnem az összes író, úgy én is elgondolkoztam ezen, de konkrét eset, amire emlékszem, majdnem nyolc évvel ezelőtt volt. Négy évesen találtam ki magamnak egy komplett fantázia világot, amit azóta folyamatosan bővítettem, s valamikor második környékén ezt elkezdtem papírra is vetni. Azt a történetet nagyon kiszerettem volna adatni, de erre nagy eséllyel nem lesz példa.
9. Kapsz egy lehetőséget. Egy egész hetet tölthetsz egy általad választott személlyel/bandával. Kivel/kikkel töltenéd ezt a hetet?
    Hát szerintem ez mi sem egyszerűbb; Seventeen. Odáig lennék, ha egy hetet lehetnék azzal a tizenhárom lököttel. 
10. Szoktál nézni koreai sorozatokat/doramákat? 
   Igen, szoktam. Nem mondom, hogy olyan sokat láttam volna (sajnos túl sok van, amit félbe hagytam), de mostanában próbálom követni az éppen futó drámákat. 

Az én 10 kérdésem:
1. Melyik volt a legmeghatározóbb fanfiction az életedben?
2. Mennyire tartod magad kreatív személyiségnek?
3. Shippelsz furcsa párosokat?
4. Melyik az az állás, ami mérföldekre áll tőled, de talán szívesen kipróbálnád?
5. Követsz lánybandákat, és ha igen, melyik a kedvenced?
6. Melyik az utolsó doráma, amit láttál? 
7. Mi akartál lenni, amikor kicsi voltál?
8. Mit gondolsz a lélekvándorlásról? 
9. Mennyire vagy magabiztos váratlan helyzetekben?
10. Melyik az a nyelv, amit feltétlenül szeretnél megtanulni még életedben? 

És végül az én díjazottjaim: 
Yulla/Lilla (fogalmam sincs, hogy szólítsalak itt) - Domino  Az igazat megvallva csak a harmadik részig jutottam, de ígérem, de elsőre elnyerte a tetszésemet.
Noémi - Why did you come here? Ennek pedig igazán kijárhatna már egy folytatás, ha már ennyire lázba hoztál engem vele.

És ígérem, hamarosan visszatérek ezen kívül, valami történtet szerűséggel is.
Ölel titeket: Mirae

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése